Świętujemy 5 urodziny

aktualnosci-redstack-5-lat-v3

Świętujemy 5 urodziny

Dokładnie w grudniu 2022 roku minęło 5 lat działań operacyjnych Red Stack Poland, co skłania nas do pierwszego podsumowania działalności. Nieprzerwanie od 5 lat świadczymy usługi IT managed services, budujemy z naszymi klientami długoterminowe relacje i staramy się o najlepsze wyszkolenie oraz certyfikację naszego zespołu technicznego u naszych partnerów technologicznych oraz rozszerzanie z nimi współpracy. Stworzyliśmy autorski projekt raportu na temat stanu środowiska IT klienta, tzw. RSP HealthCheck.

Nasze osiągnięcia

Przez ten czas stale rośniemy finansowo i kadrowo, a uzyskane przez nas wyniki dwa lata z rzędu zostały wyróżnione w rankingu małych i średnich firm „Gazele Biznesu” przyznawane corocznie przez dziennik „Puls Biznesu””. W roku 2021 roczne przychody firmy wyniosły ponad 36 milionów złotych przy wzroście prawie 248 proc., w roku 2020 było to 15 milionów złotych przy wzroście ponad 120 proc. W 2022 roku w 23. edycji zestawienia dodatkowo znaleźliśmy się wśród firm, które poprawiły dotychczas zajmowaną pozycję. W naszym przypadku jest to dość istotny skok, bo aż 2662 pozycje w górę.

“Wszystkie te osiągnięcia zawdzięczamy klientom, partnerom oraz naszemu zespołowi i jego nieustannej motywacji do dalszego rozwoju. O naszym sukcesie zdecydowało wyjątkowe połączenie zwinności startupu oraz wiedzy specjalistycznej wykwalifikowanego zespołu mobilnych inżynierów i administratorów. Wraz z naszym zespołem, który ma rozległe doświadczenie w budowaniu oraz zarządzaniu dużą infrastrukturą, cały czas koncentrowaliśmy się i koncentrujemy na pozyskiwaniu nowych i różnorodnych projektów oraz talentów. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że wchodzimy w nowy etap rozwoju firmy” – mówi Paweł Polok Założyciel i Prezes Red Stack Poland.

Trochę historii

Droga Red Stack Poland w branży IT rozpoczęła się we wrześniu 2017 roku. Spółka została wydzielona z Red Stack Tech LCC (obecnie Data Intensity LLC). W Polsce Red Stack Tech LCC działał od 2014 roku do końca 2017, kiedy to polski zespół technologiczny świadczył usługi zarówno dla klientów międzynarodowych, jak i lokalnych. Podczas przejęcia Red Stack Tech LLC Paweł Polok, który w tamtym czasie pełnił funkcję lokalnego dyrektora sprzedaży, złożył obopólnie korzystną ofertę przejęcia części spółki i wyodrębnienia jej od firmy. W ramach transakcji spółka Red Stack Poland przejęła wszystkie kontrakty na terenie Polski, a także kluczowych członków oryginalnego zespołu technologicznego. Od tego czasu Red Stack Poland rozwija swój potencjał i umacnia pozycję lidera w usługach IT managed services na rynku polskim, bierze również udział w projektach międzynarodowych u swoich klientów. Konsekwentnie poszerza także portfolio partnerstw i zakres specjalizacji swoich konsultantów.

“Wraz ze wzrostem zapotrzebowania klientów stale poszerzamy nasze portfolio usług zarządzanych, udostępniając specjalistyczne i wysokiej jakości zdalne usługi zarządzania bazami danych oraz infrastrukturą – podsumowuje Paweł Polok. Kiedy podjąłem decyzję o założeniu Red Stack Poland chciałem dalej dostarczać klientom usługi związane z wydajnością i poprawnością działania ich środowisk w optymalnym kosztowo modelu. Budowanie i rozwijanie swojej firmy oparłem na współpracy z partnerami, z którymi od początku jestem zawodowo związany.”

Od początku stawiamy na ludzi i specjalizacje

Wartość nadrzędna naszej działalności to najlepsza obsługa klientów w Polsce i zagranicą. Kontynuujemy zobowiązanie zatrudniania wyłącznie najlepszych specjalistów, których liczba wzrosła pięciokrotnie w trakcie tych 5 lat. Doświadczeni specjaliści zazwyczaj cieszą się wieloma wyzwaniami związanymi z pracą w środowisku młodej i zwinnej firmy. Red Stack Poland czeka na takich kandydatów, by poszerzyć swój zespół i pozwolić tym ekspertom dalej się rozwijać. Każdego roku z polskiego systemu edukacji wyłania się wielu utalentowanych inżynierów informatyków, których chętnie przyjmujemy do naszego zespołu. Mogą u nas nabyć praktyczną wiedzę w zmiennym otoczeniu IT oraz dostają możliwość samorozwoju dzięki codziennym wyzwaniom.

„Dużym wyzwaniem w momencie powoływania Red Stack Poland było przejęcie kluczowych członków zespołu technologicznego. Została powołana nowa Spółka i zachęcenie części zespołu do przejścia z nami wymagało przedstawienia jasnej i perspektywicznej wizji przedsięwzięcia. Zaufanie jakim nas obdarzyli, dzisiaj procentuje dobrą współpracą, rozwojem tych osób wraz z rozwojem firmy” – dodaje Michał Potręć IT Delivery Manager w Red Stack Poland, który w Red Stack Tech LLC kierował zespołem dostarczającym klientom usługi. „Z tymi kluczowymi inżynierami było możliwe utrzymanie ciągłości dostarczanych usług do klientów w trakcie transformacji obu Spółek. Braliśmy na pewno pod uwagę to, że klienci oczekiwali niezawodnego wsparcia inżynierów i wysokiego poziomu ich wiedzy. Przez cały czas działalności Red Stack Poland dbamy o to, aby spełniać te konkretne oczekiwania klientów każdego dnia rozwijając i rozbudowując zespół delivery oraz jego kompetencje.”

Idziemy dalej

Skutecznie działamy od momentu powstania Red Stack Poland w 2017 roku. Jesteśmy wiarygodni, dynamicznie się rozwijamy i jesteśmy w dobrej kondycji finansowej. Staliśmy się mocnym graczem w Polsce oraz w europejskiej przestrzeni usług zarządzanych IT. Inwestujemy w rozwijanie u klientów usług chmurowych, koncentrując się między innymi na migracjach i wdrożeniach ukierunkowanych na pracę zdalną. Jednocześnie stale będziemy rozszerzać swoje dotychczasowe praktyki, pomagając klientom w utrzymaniu środowisk Linux, HP-UX, AIX, Solaris, Windows czy migracji na nowe platformy chmurowe w najbliższych latach.